Av livetsomkf - 24 april 2013 15:28

Jag tänkte tipsa om andra bloggar som jag gillar.
1. www.Lifebyvanessa.bloggplatsen.se
2. www.Skapisarna.bloggplatsen.se
3. www.TeamNS.devote.se
4. www.2001tjejerna.bloggplatsen.se
Det var fyra st i alla fall

Hej då!

Av livetsomkf - 17 april 2013 16:38

Jag har inte skrivit några inlägg på länge för att jag inte har hunnit helt enkelt och det är för att i söndags så var jag vid min segling typ hela dagen och så seglade jag i två och en halv timme och då fick jag stå på ett is flak som flöt iväg. Och sedan i måndags så slutade vi sent och då skulle jag hem ocu laga mat och sedan skulle jag och spela på ett musikcafé. På tisdagen fick vi börja sälja majblommor och det är bäst att göra första dagen och därför har Jagger inte bloggat och nu sitter jag och väntaren mitt utvecklingssamtal.
Hej då

Av livetsomkf - 17 april 2013 16:38

Hej då

Av livetsomkf - 12 april 2013 14:03

Hej!

snart har jag fotbolls träning! :) Det var ett tag sedan vi hade det eller nej vi hade det i fredags men då var ju jag i London. Men idag blir det första gången för mig på länge! Det är inte bara fotbollen som har haft uppehåll, det har även seglingen men den börjar på söndag och meteorologerna säger att det kan bli upp emot +10°C då :) :). Fotbolls träningen är mellan 16 och 17 och efter det måste jag skynda hem och duscha för sedan ska vi till min mormor och fira henne för att hon fyller år idag!

Nu kommer jag inte på något mer att skriva så Hej då!

Av livetsomkf - 10 april 2013 15:21

Hej nu ska jag göra mina läxor som är till på fredag!

jag har en engelska läxa med meningar som ska översättas, ett svenska blad med två sidor ska kunna några speciella ord på det pappret som jag ska bli föhörd på på fredag och sedan ska jag också kunnna 20 av europas huvudstäder då också.

Nej nu måste jag sluta blogga för jag har ju läxor som ska göras!

Syns

Av livetsomkf - 9 april 2013 19:59

Ja här kommer vad som hände på lördagen.

Vi vaknade och gick ner och åt frukost. Sedan gick vi tillbaka till hotellrummet och packade ihop våra saker, sen åkte vi till något ställe och gick på en gata och kollade om det fanns något roligt att köpa (men det gjorde det inte tyckte vi). Sedan blev klockan mycket och vi gav oss mot tåget till flyg platsen. Men när vi kommit lite mer än halvvägs så sa tåg chuffören att det va ett fel på tågstationen vi skulle till så vi fick hoppa av vid stationen innan och vi va ju inte de ända på tåget så det blev jätte mycket folk som trängdes för.att komma på en buss eller taxis och tillslut kom vi in i en taxi med tre andra svenskar. När vi kom in på flyg platsen så gick vi igenom en såndär säkerhetskontroll och väskorna också och då blev mammas väska genomsökt för att vi hade köpt två magneter. Vi kom sent till planet men som tur va det planet försenat så att vi han med som tur va!

Jaa det var min London resa!:)

Av livetsomkf - 9 april 2013 17:32

Jag hann inte skriva så mycket om min London resa och lägga ut någon bild så nu kommer jag att göra det!
Det kommer kanske bli lite samma saker som förra gången men det kan ni få stå ut med!!:)

Vi åkte på torsdag morgon kvart i tio (tror jag). Det var fint hemma i Sverige men när vi kom fram till London så var det lite snö fall med regn (men det var bara på torsdagen för fredag och lördag var det jätte fint). När vi hade gått av planet så gick vi till vårt hotell som hette Judd Hotel, det var ett ganska litet och billigt hotell men ganska trevligt. Vårt rum lutade åt två olika håll men det var trevligt ändå! Sedan åkte vi tunnelbana till Picadily och sedan gick vi till Trafalgar square sedan gick vi tillbaka till Picadily men bredvid fanns en 6 våningars storaffär som vi kollade i, jag och min mamma köpte två linnen för £6 och ett par halv långa byxor för £5 både linnet och byxornavar turkosa och skit snygga. Sedan gick vi och åt på pizzahut då tog jag en Hawaii med panpizza deg. Det var dag ett nu kommer dag två.
På fredag morgon åkte vi tunnelbana till något ställe där klev vi på en speciell buss som gick till ett typ museum där de har filmat in alla Harry Potter filmerna. Det var as coolt där och man bara gapade och tänkte "va gud". Sen när vi hade köpt lite saker där (jag köpte en antecknings bok och en fin tröja med dementorer på) så åkte vi till baka till till hotellt och lämnade lite grejor sedan åkte vi till London eye och åkte den. Sedan gick vi och åt på en Italiensk restaurang jag tog pasta bolonese det var jätte gått.
Det var dag två dag tre kommer senare idag eller senast imorgon!!:)

Hej då//KF

Av livetsomkf - 7 april 2013 14:14

U Om ni lästa förra inlägget så skrev jag ju att jag skulle till London och det var så jävla coolt, vi åkte London eye, va vid Picadily och va vid något jag inte kan namnet på. Vi va också på stället där de spelade in Harry Potter filmerna. Allt va super coolt!!:-P Nu är jag med min kompis och pysslar en fin mellan stor bil den och mycket annat kommer att finnas på bloggen: www.skapisarna.bloggplatsen.se kolla in den bloggen ;-)

Hej då hoppas ni kollar på Skapisarnas blogg!:-)