Alla inlägg under juli 2013

Av livetsomkf - 10 juli 2013 20:20

Idag har jag lagat bakad potatis och räkröra och jag tänkte skriva hur vi gjorde


Till ca 5 medelstora potatisar
Ingredienser
*2dl creme fraich
*2,5msk majonnäs
*ca 375 g skalade räkor
*2 hårdkokta ägg
*några droppar citron saft
*lite dill

Gör så här:
Koka äggen.
Hacka räkorna och äggen
Lägg i creme fraich och majonnäs i en bunke och droppa lite citronsaft på.
Blanda ner räkorna och äggen och ha på lite hackad dill.
Ställ in i kylen en stund innan servering.

Jag tyckte det var super gott!
Tycker att ni borde prova nån gång.

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag. Men imorgon ska jag ut på sjön så det kanske inte blir nåt bloggande då.

Hejdå
//KF

Av livetsomkf - 10 juli 2013 20:20

Idag har jag lagat bakad potatis och räkröra och jag tänkte skriva hur vi gjorde


Till ca 5 medelstora potatisar
Ingredienser
*2dl creme fraich
*2,5msk majonnäs
*ca 375 g skalade räkor
*2 hårdkokta ägg
*några droppar citron saft
*lite dill

Gör så här:
Koka äggen.
Hacka räkorna och äggen
Lägg i creme fraich och majonnäs i en bunke och droppa lite citronsaft på.
Blanda ner räkorna och äggen och ha på lite hackad dill.
Ställ in i kylen en stund innan servering.

Jag tyckte det var super gott!
Tycker att ni borde prova nån gång.

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag. Men imorgon ska jag ut på sjön så det kanske inte blir nåt bloggande då.

Hejdå
//KF

Presentation


Livet som KF

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards