Alla inlägg under maj 2013

Av livetsomkf - 28 maj 2013 08:36

Idag har jag sovmorgon och då har jag tid att blogga en liten stund!

I söndags var jag i Torshälla och seglade det gich ganska bra jag kom på 8 plats av 13 st och jag är nöjd för att jag låg bra till i starterna! Idag så har jag tvärflöjt efter skolan och sedan kl. 18.00 har jag fotbolls träning. Imorgon så ska jag till den skolan där jag ska börja sexan och träffa min nya klass! jag är nöjd över min nya klass men det är en som jag önskar skulle gå i en annan klass och det önskar nog hen också vi har varit ovänner typ jätte länge nu. Och sedan kl.16.00 ska jag till Mölnbo och spela match.


Hej då

//KF

...

Av livetsomkf - 25 maj 2013 10:39

Nu är jag på väg till Trosa för att spela på Trosa kultur festival. Hoppas att det kommer gå bra. Och jag hoppas ännu mer att det kommer att gå bra imorgon för då ska jag segla i Torshälla. Jag ska segla i blå grupp och där är det 2 stycken som läckert kommer att vinna över mig för en av de kom på första plats i grön grupp (jag kom 2:a) och en är helt... båda följer inte reglerna.

Hej då
//KF

Av livetsomkf - 18 maj 2013 20:04

Nu har jag inte bloggat på så länge igen men det är så att jag faktiskt har haft tid men först hade jag jätte ont i örat för att jag hade hörselsgångsinflamation och sedan när det var bättre så tappade jag bort min mobil men nu ska jag snart kolla på eurovisionsongcomtest men nyss gjorde jag jätte god mat men nu måste jag vispa grädde

Hej

Av livetsomkf - 9 maj 2013 17:21

Nu väntar jag tills jag ska cykla till min fotbollsträning den börjar kl 18.00 och innan nu har jag seglat. Det var kul att segla men jag fick ont i mitt öra igen. Imorgon fyller jag 12 år så jag kan inte blogga på förmiddagen och på lördag ska jag på Oxelömarknad som är en marknad som hålls andra lördan i maj så då kan jag kanske bara blogga på eftermiddagen

Hej då
//KF

Av livetsomkf - 6 maj 2013 16:47

Jag undrar vad ni vill läsa om på min blogg så att jag vet liksom. Det är kanske onödoch att skriva om något som ingen vill läsa så skriv även vad ni inte vill läsa om.

Hej då
//KF

Av livetsomkf - 6 maj 2013 16:32

Igår och i lördags seglade jag typ hela dagarna i Västerås det var jätte kul och väldigt lärorikt. På lördagen var det ok vind på förmiddagen men för mycket på eftermiddagen och på söndagen blåste det 14 meter i sekunden medel var 11. Så därför över ansträngde jag en muskel det gör lite ont men jag tror att en annan kille som jag inte träffade då fick lite ondare. Jo det var så att han skulle fixa något med segel båten och borra men då borrade han sig iggenom tummen

Hej då
//KF

Av livetsomkf - 6 maj 2013 16:08

Jag har inte skrivit på länge men asså jag har liksom fullt upp hela tiden typ.
Jag kommer inte att skriva vargen dag men iallafall en gång i veckan förhoppningsvis ännu mer.
Jag skrev detta för att jag tänkte att ni kanske skulle sluta läsa min blogg efter som jag typ aldrig bloggar men jag ska försöka blogga lite mer.

Hej då
//KF

Presentation


Livet som KF

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards